Η Ετικέτα με Μάρκα δεν σημαίνει μόνο την ετικέτα του προϊόντος, αλλά αντιπροσωπεύει το branding που προκύπτει από αυτήν, θεωρούμενη το πιο σημαντικό σημείο επαφής ή αλληλεπίδρασης μεταξύ πελάτη και μάρκας. Η ετικέτα τραβά την προσοχή του καταναλωτή, έστω και για μια κλάσμα του δευτερολέπτου, και αποτελεί το μοναδικό στοιχείο διαφοροποίησης στο ράφι ή στην αλυσίδα διανομής. Πριν έρθει σε επαφή με το προϊόν, ο καταναλωτής ήδη γνωρίζει τι θέλει να αγοράσει, καθώς έχει κάποιες ασυνείδητες συσχετίσεις που τον οδηγούν να θυμάται ένα συγκεκριμένο προϊόν ή μάρκα. Η Ετικέτα με Μάρκα στοχεύει να διεισδύσει και να τροποποιήσει τις αντιλήψεις του καταναλωτή, ώστε να καταστήσει τη μάρκα σας μία από τις αγαπημένες του επιλογές.
Επιπλέον, το branding:
√ Ελέγχει τη σχέση με το κοινό
√ Ενισχύει τη θέση στην αγορά
√ Καθορίζει την τιμή
√ Αυξάνει το μερίδιο αγοράς
√ Εξαλείφει τον υπάρχοντα και μελλοντικό ανταγωνισμό
√ Διαφοροποιεί το χαρτοφυλάκιο προϊόντων
√ Κατακτά νέες αγορές